Avtal för företag

Priserna nedan anges exklusive moms.
Moms tillkommer vid betalning (25 %).

Sammanfattar det viktigaste som banker och investerare vill veta om din affärsidé.

Kompanjonsavtal mellan delägarna i ett aktiebolag.

Fungerar som ett kvitto på delägares insättning till bolaget.

Används vid försäljning av aktier.

Innehåller de villkor ert bolag generellt tillämpar.

Ger någon annan rätt att handla i ditt företags namn.

När du ska sälja hela eller delar av ditt bolag.

Vid egen uppgörelse mellan parterna i en privat tvist.

Förteckning, Rutiner, Dataskyddspolicy, Personuppgiftsbiträdesavtal.

När du ska sälja eller köpa konsult-/servicetjänster.

När du köper eller säljer något i ett företags namn.

När du ska hyra ut din lokal eller en del i lokalen.

Ger rätt att under en tidsperiod köpa eller sälja aktier till ett fastställt pris.

Innehåller policys enligt AFS för arbetsmiljö, jämställdhet, alkohol- och droger, personalregler m.m.

Reglerar ansvaret kring personuppgifterna mellan ert bolag och ett underbiträde.

Avtal mellan parter som ska inleda samarbeten med varandra.

För att hemlighålla information under en viss tid.

Ett skriftligt bevis och erkännande om en skuld till dig.

AVTALSGRANSKNING

Skicka det du vill att vi granskar till:

Granskning@digitalajuristerna.se

När vi har fått ditt mejl, kommer vi att göra en bedömning av omfattningen och ge dig ett fast pris. Du väljer därefter om vi ska bli anlitade för ärendet. Det fasta priset inkluderar samtal med en jurist och en genomgång per telefon och dator samt korrigering av avtalsinnehållet vid behov. Läs mer.

avtal för privatpersoner

Priserna nedan anges inklusive moms (25 %).

Bestäm över fördelningen av era tillgångar vid separation eller dödsfall.

Bestäm vem som ska ha rätt att fatta beslut åt dig i framtiden om du blir sjuk m.m.

Ger någon annan rätt att handla i ditt namn.

När du vill ge bort något värdefullt.

När du vill hyra ut din bostad.

När du köper eller säljer något värdefullt.

Avtal mellan sambor för en trygg framtid.

När du äger någonting tillsammans med någon annan.

Ensidigt eller inbördes testamente. Bestämmer fördelningen av din kvarlåtenskap.

Avtal som bestämmer makars enskilda egendom.

NOTE: WE ALSO WRITE AND REVIEW AGREEMENTS IN ENGLISH

BESTÄLL DITT AVTAL HÄR

eller ring oss på
08-81 66 33

Digitala Juristerna skriver och granskar avtal till fastpris. Vi är generellt 20-50 % billigare än konkurrenterna, eftersom vår prissättning grundas på den tid det tar att skriva avtalet. Detta innebär att de dyrare avtalen helt enkelt tar längre tid att skriva. Vår prissättning är rimlig. Dessutom ingår samtal med en jurist alltid i priset. Exempelvis kan vi även bestämma ett fast och bättre pris till dig innan arbetet påbörjas, om du beställer flera avtal. Dessutom kan vi erbjuda delbetalning. Vi erbjuder våra tjänster till både företag och privatpersoner.

När du anlitar oss för juristuppdrag eller kontaktar oss via kontaktformuläret, godkänner du våra villkor och Dataskyddspolicy (GDPR). Exempelvis både skriver och granskar vi avtal till fastpris. Om du inte hittar det avtal du söker, är du välkommen att kontakta oss för att få en prisoffert. Mer information om varje avtal, finns att läsa i juridikskolan under kategorin “Våra juridiska avtal”.

Granskar och skriver avtal till fasta priser. Samtal med en jurist ingår.

Spara tid & Pengar

Det är modernt, kostnads- och tidseffektivt att arbeta online. Vi förändrar, förbättrar och förenklar juristbranschen genom vårt nytänkande. Vi värnar om miljön och har stor respekt för din tid.

Tack vare datorer och telefoner, kan vi leverera våra tjänster och arbeta smidigt på distans. Det innebär att du sparar tid och kan fokusera mer på ditt arbete, samtidigt som vi skriver och granskar de avtal du behöver. Har du frågor eller funderingar, är du välkommen att kontakta oss.

Vi är en modern juristbyrå online.Digitala Juristerna skriver avtal online till fasta priser. Upprätta avtal online.

Nöjda klienter

Vårt mål är att ha branschens nöjdaste klienter. Dessutom strävar vi efter att hjälpa dig nå bättre affärer. Exempelvis genom att vi fokuserar på att skapa en god relation till våra klienter och ett långsiktigt samarbete.

Vi arbetar efter varje enskild klients behov på ett kostnadseffektivt, kreativt och nytänkande sätt. Det är viktigt för oss att du blir nöjd med vårt arbete. Därav har du alltid möjlighet att arbeta tillsammans med våra jurister på distans. Du får även ta del av våra samarbeten, erbjudanden och rabatter.

Stäng meny