Vi är en juristbyrå som strävar efter att ha den bästa möjliga kundservicen och kundupplevelsen. Vi lyssnar alltid på våra klienter och blir glada över att få höra dina åsikter. Därför försöker vi ständigt förbättra vårt arbetssätt och göra det ännu bättre för dig. Om du har några tankar eller ideér på hur vi kan göra det bättre för dig, får du gärna dela med dig av dina tankar till oss. Vårt mål är att du alltid ska vara nöjd efter du har anlitat oss eller ringt oss för att ställa en fråga.

Vi försöker göra allting så smidigt och enkelt för dig som möjligt och strävar efter bästa kundupplevelsen. Exempelvis försöker vi att inte belasta dig på något sätt. Våra jurister försöker att alltid svara på alla dina frågor på bästa sätt. Om vi inte kan det för att frågan ligger utanför vårt arbetsområde, kommer vi försöka hänvisa dig rätt. Det kan vara till exempelvis någon myndighet, såsom Lantmäteriet, Bolagsverket eller Skatteverket. Vi samarbetar också med ett flertal företag inom de flesta branscherna. Genom våra samarbeten kan du få rabatterade priser om du hälsar från oss.

Vi strävar efter att erbjuda den bästa servicen och kundupplevelsen

Enligt oss är bra kundservice att vara lyhörd och alltid lyssna på dina åsikter och tankar. Alla människor är olika och tycker olika saker. Vi har alltid respekt för dina åsikter oavsett vad du tycker och tänker. Vi försöker att alltid hjälpa dig med dina behov och samtidigt ge dig en bra upplevelse under tiden. Vårt mål är att arbeta långsiktigt med våra klienter. Det är positivt att ha en god relation. Vi tar alltid dina bekymmer och problem på allvar, oavsett vad det är och gäller. Vi erbjuder alltid all den hjälp vi kan erbjuda. För oss är det viktigt att prata med ett språk som du förstår. Juridiken är ofta komplicerad och många uttryck känner endast personer med juridisk kunskap till. Därför försöker vi alltid att förklara allting på bästa sätt, med ett enkelt och lättförståeligt språk, istället för ett juridiskt.

Kontakta din jurist på det sätt du tycker är bäst

Vi tycker att det är viktigt att du kan kontakta oss på det sätt du tycker är bäst och enklast. Om du hellre pratar i telefon för att få svar på dina frågor, får du gärna ringa oss. Eller om du hellre tycker om att läsa svaren på frågorna, kan vi sköta kontakten över mejl. Vi försöker att anpassa oss så mycket det går efter dina behov och vi strävar efter bästa kundupplevelsen. I vissa fall är det nödvändigt med att ta saker över telefon eller mejl. Då måste vi välja det alternativet, för att det ska bli korrekt och så bra som möjligt. Exempelvis när vi går igenom avtalen och dess innehåll med dig måste vi göra det över telefon. Då får du även möjlighet att ställa frågor och diskutera ärendet med din jurist.

En digital juristbyrå med generösa öppettider

Vi behandlar alltid ditt ärende så fort vi kan och återkommer alltid så fort vi kan. Vi har öppet alla dagar för att alla människor kan vara upptagna på olika dagar och ha olika lediga tider. Vissa arbetar mycket under vardagar och har endast tid på helgen, och andra tvärtom. Vi vill inte att du ska känna dig begränsad. Våra öppettider är alla dagar kl. 09:00-20:00.

Bra tips för företag och privatpersoner

Vi försöker att ge dig de bästa tipsen på hur saker och ting kan förbättras, både för företag och privatpersoner. Vi arbetar främst med företag och älskar att lära oss nya saker från våra klienter. Dessutom försöker vi lära ut saker tillbaka. Genom att utbyta kunskap som man är olika bra på, blir alla parter utvecklade.

Om det är något du inte är nöjd med är vi tacksamma att höra det av dig. För att vi ska förbättra oss. Dina åsikter värderar vi mycket högt. Vi behandlar alla klienter på samma sätt. Detta gäller oavsett hur mycket du beställer från oss eller om du endast har en fråga. Eftersom vi anser att alla är lika värda och förtjänar att bli behandlade med samma respekt. Oavsett kön, ålder, samhällsklass eller liknande. Vi försöker alltid att vara de bästa juristerna, genom att alltid ha dig i fokus.

Vår juridikskola är helt gratis att använda för alla

Vi älskar att lära ut kunskap och hjälpa dig bli bättre. Därför har vi en omfattande juridikskola på vår hemsida, där vi lär ut mycket kring juridik och företagande. Vi skriver om allt från olika juridiska begrepp, svarar på klientfrågor (i den mån vi hinner) och frågor om våra avtal. Det finns också smarta guider, bra tips och mycket mer. Det finns en sökfunktion för att göra det smidigare för dig att söka efter det specifika du vill ha svar på. Kunskap är nyckeln till framgång, oavsett vad du arbetar inom. Ju mer kunskap du har, desto bättre blir du.

Om du driver ett företag eller planerar på att starta ett företag finns det mycket användbar information på vår hemsida. Vi beskriver bland annat hur du ska tänka på när du skriver en affärsplan, krisplan, när du ska starta ett aktiebolag, gratis hjälpverktyg du kan använda, hur du ska få finansiering, skillnaden mellan att sälja produkter och tjänster mm.

Stäng meny
Call Now Button