JURIDISKA TJÄNSTER OCH AVTAL TILL FÖRETAG

Hos oss kan du beställa juridiska tjänster och avtal till företag. Vi riktar oss främst till startups små och medelstora företag. Vi skriver och granskar avtal via dator och telefon. Våra priser är alltid fasta och inkluderar alltid samtal och genomgång med en jurist.

Beställ avtal från:

2000 SEK

exkl. moms

Vi skriver och granskar avtal till fasta priser.
Vi riktar oss främst till startups, små och medelstora företag.
All kontakt sker smidigt på distans, via dator och telefon.

VI SKRIVER AVTAL

Vi är en digital juristbyrå online och arbetar med att skriva avtal. Våra priser är alltid fasta enligt vår prislista eller offert. Alla våra priser inkluderar samtal och genomgång med en jurist via dator och telefon. Du får även möjlighet att diskutera ärendet med din jurist.

Vi skriver olika typer av avtal som företag eller företagare behöver. Exempelvis aktieägaravtal, allmänna villkor och GDPR avtal.

VI GRANSKAR AVTAL

En granskning innebär att vi först analyserar avtalet. Därefter förklarar vi innebörden av varje bestämmelse och går igenom hela avtalet tillsammans med dig via dator och telefon. Genom att granska avtal, minskar risken för missförstånd och långsiktiga problem. Vi kan hjälpa er att förstå innebörden av avtalet och genomföra eventuella ändringar samt kompletteringar vid behov.

Sammanfattning av information om avtalsrätt

Du kan läsa vår sammanfattning av information om avtalsrätt som är bra för alla att känna till. Särskilt för företag och företagare, som ofta kommer i kontakt med avtal. Den som vill lära sig mer om avtalsrätt kan även testa att göra våra juridik quiz inom ämnet.

Öppet alla dagar 09:00 - 20:00

Gratis juridikskolor

Vi driver olika gratis juridikskolor på LinkedIn och Instagram. Dessutom sammanfattar vi intressanta nyheter, svarar på frågor och beskriver vanliga juridiska begrepp. Vi har startat dessa juridikskolor för att vi vill lära ut juridik på ett roligt sätt till företagare.

På vår hemsida och Instagram publicerar vi även olika juridiska quiz. Där kan du testa dina juridiska kunskaper inom olika områden, exempelvis avtalsrätt och GDPR.

Gratis juridikskola för företag och företagare information om avtalsrätt digitala juristerna

MER INFORMATION OM AVTAL

För mer information om vanliga avtal till företag, vänligen besök vår hemsida: www.AvtalTillFöretag.se.

Om du vill lära dig mer om GDPR och GDPR avtal, vänligen besök vår hemsida: www.AvtalGDPR.se.

BESTÄLL AVTAL / KONTAKTA OSS

Vi kommer att besvara ditt meddelande och kontakta dig så snart vi kan.

STEG 1:
    Anlita oss

Beställ ett nytt avtal eller en granskning genom att kontakta oss via formuläret eller ringa oss på 08-81 66 33. När du har berättat om situationen, erbjuder vi dig ett fast pris för hela arbetet. Priset inkluderar samtal och genomgång av avtalet med en jurist. Därefter väljer du om vi ska bli anlitade.

STEG 2:
    Arbetet utförs

Arbetet startar efter att du har bekräftat att du vill anlita oss. En jurist skriver eller granskar avtalet och kommer att dela det första utkastet med dig när det är klart. Då kan du läsa igenom det och anteckna eventuella kommentarer, som du och juristen tillsammans går igenom vid en inbokad genomgång.

STEG 3:
    Genomgång

Vid den inbokade genomgången, kommer du och juristen att läsa igenom hela avtalet. Du får även möjlighet att ställa frågor. Om du vill, får din avtalspart också delta. I samband med genomgången kommer ni att diskutera ärendet och genomföra eventuella justeringar i avtalet. Därefter blir arbetet slutfört.